Schlimmerwisser

image287
Det är inte bara hemma jag är hemmablind för alla skavanker. Även på jobbet kan jag plötsligt upptäcka fel som funnits framför mina ögon i evigheter. Sen 1998 har jag arbetat med ett utvecklingsverktyg för programmering och idag nästa 10 år senare upptäcker jag att graverande fel.

När man högerklickar på en fil så får man upp en pop up-meny som känner igen filtypen och ger olika förslag vad man kan tänka sig vilja göra med den. Först stavar man fel och sen menar man tydligen att en oöppnad fil kan vara öppen. Inte så förtroendeingivande.


Hur länge felen har funnits är oklart. Vi har växlat programversioner några gånger. Men det är åtminstone ett år sedan vi bytte senast.


Är det så att felfinnaren fröken Tjatlund alldeles håller på att tappa greppet? Skärpning!


Kommentarer
Postat av: Rutan

Åh, sånt kan reta ihjäl mig! Man ska lära sig ett nytt program och det är fullt av stavfel och särskrivningar. Förtroendet för produkten blir väldigt liten!

2007-10-31 @ 18:17:21
URL: http://rutan.blogg.se
Postat av: Markmariam

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 08:55:29
URL: http://markmariam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0