Läget?

1.  Vädret utanför mitt fönster:
Soligt. Tur att jag sitter med ryggen mot fönstret, annars hade jag rymt från jobbet för länge sen.

2.  Lyssnar på just nu:
Svagt mummel från ett rum längre bort i korridoren. Någon ringer någon.

3.  I går gick jag och lade mig:
Ca 22:30. Vred mig både länge och väl. Purjolöken åkte rally i tarmkurvorna.

4.  I dag vaknade jag:
Klockan 5:45. Vad gör man när mobilen börjar härja?

5. Jag har på mig:
Tröja, kofta, kjol och diverse underkläder. Det här börjar likna ett flåssamtal.

6. Senaste person som ringde mig:
En medarbetare, fröken Petimäter.

7. Senaste person som jag ringde upp:
Maken, som lunchade. Flås, flås. Vad äter du? Lite matporr livar alltid upp.

8. Senaste person som skickade sms till mig:
KappAhl. De lockade med 25 % på ett damplagg 22-23 feb. Och jag gick på det och fick rabatt på en svart kofta.

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Minns ej. Jag skickar sällan sms.

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Jag finns inte på Facebook och mina vänner träffar jag ansikte mot ansikte utan några böcker emellan.

11. Som addade dig:
Black Adder? Har självklart aldrig hänt.

12. Senaste person som mejlade mig:
Agneta. Hon med månadsinformationen. Den skulle ut på Intranätet. Hennes vilja är min lag i det fallet.

13. Sista sajt som jag kollade på:
dn.se och jag hoppas verkligen att det besöket inte blir den sista, även om jag fortfarande har problem med bredbandet hemmavid.

14. Ska göra idag:
Jobba vidare. Löneslavar förväntas göra det.

15. Bra eller dålig dag idag?
Den verkar alldeles utmärkt hittills. Jag har ändrat med framgång i flera program.


(Word gillade inte addade; adlade var korrigeringsförslaget. Ja, jag blir hellre adlad än addad.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läget:
Sitter på tåget på väg mot Sundsvall, jag har rena vita kallingar, vit tshirt och rena strumpor (grå)- jag blir nästan tänd på mig själv!
Jag är mindre nöjd över utebliven öl, klockan har passerat tolv, och en
Leffe Blonde, Juipiler eller en enkel Meus, skulle gjort underverk.
Men denna - avenue of pleasure is closed for the moment!

2008-02-25 @ 13:42:18
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: frktjatlund

masken; har man släppt lös dig? Är det ingen på Verket, som tänker på konsekvenserna? Vita kallingar och allt.

2008-02-25 @ 15:19:33
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har inte heller fastnat för facebook, det lockar mig inte alls.

2008-02-25 @ 22:22:37
Postat av: Fia

Det var jag som skrev kommentaren här ovanför. Jag försökte skriva ett inlägg även igår, men blogg.se hängde upp sig gång på gång. Jag hade skrivit in mitt namn och min URL, men det försvann tydligen av sig själv.

2008-02-25 @ 22:43:51
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: frktjatlund

fia; själv känner jag mig alldeles för gammal för Facebook. Skumpa gör sig bäst ickedigitalt.

Blogg.se har krånglat för mig också senaste kvällarna.

2008-02-26 @ 08:53:55
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0