Husman suger

Idag är det sista dagen på årets Filmfestival och Maken ser dagens tredje film, Australia. När katten var borta tog jag tillfället i akt och kokade rotmos. Något som jag gillar, men Maken inte ens tål lukten av. Så det gäller att passa på.


Och då dyker sömnteori nummer fyra upp: Jag kanske äter konstiga saker på söndagar. Mat som får mina tarmar att leva rövare under täcket och får mig att vakna under vargtimmarna. Eller finns det bara en sådan. Timme inte varg?



Uppdaterad
Australia får rött kort eller "pekoral dynga" enligt Maken och Ettan.

Kommentarer
Postat av: Annela

Varför är det så få som tycker om rotmos? Jag älskar det och avslutar alltid med en Husman med smör och ljummen rotmos på. Men jag är ensam om det i familjen precis som du.

2008-12-03 @ 01:00:04
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: frktjatlund

Jag har inte testat det på macka. Bäst är moset ihop med något, som kräver senap. Typ korv eller fläsklägg.

2008-12-03 @ 09:14:55
URL: http://frktjatlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0