Steg i rätt riktning

Nu har jag jobbat intensivt hela långa arbetsdagen. Men vad har jag för det? Huvudvärk! Så går det när man koncentrerar sig alldeles för mycket och för länge. Å andra sidan är program nummer ett i Herrejössesprojektet klart och då lättar chefens migrän.


Idag började vår stegtävling på jobbet. Men inte kom jag ihåg att ta med mig stegräknaren hem i fredags. Som tur var visste Maken var hans pedometer höll hus, så jag började dagen med att sätta den på underbrallan. Innan jag klev in i duschen hade jag redan tillryggalagt 200 steg.


Nu är jag bestyckad med två räknare, Makens och min egen. Borde man inte få räkna ihop stegen på båda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0