Påbyltad

Nu är det mer än nog med vinter för min del. Under söndagspromenaden blev jag riktigt kall sådär ända in i märgen och jag har inte lyckats få upp värmen sen dess. Inatt sov jag med träningsoverall och idag på vägen till jobbet hade jag både tights och superlånga benvärmare. Plus tre tröjor, tjocksockor, vinterkängor, halsduk m m.



Vita vantar är inte bra när man är 6 år. Inte heller när man är 56 och bär sig värre åt än en sexåring. Speciellt om man hade lite näsblod på morgonen. Jag får nog införskaffa ett nytt par under lunchen. Gärna i rostbrunt.



Nu är det gjort! Betydligt fräschare.

Kommentarer
Postat av: Ninna

Rostbruna blir bättre, i all fall mer "vuxen"praktiskt.

2009-01-08 @ 19:29:00
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: frktjatlund

Speciellt när näsan rinner. Och sen har jag ombyte så man kan tvätta oftare.

2009-01-09 @ 15:26:27
URL: http://frktjatlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0